October 9, 2009

keliru.....

saban hari aku selalu menuggu kemunculan 'dia'...'dia' yang kononnye pelengkap hari....'dia' yang kononnya dapat menenangkan hati andai di dalam kegelisahan....'dia' yang dapat mententeramkan jiwa di kala gundah...mengapa 'dia' hadir di saat akhir????tertanya2 jugak aku....petunjuk tuhan agaknya....hanya DIA yang Maha Mengetahui....segala yang terjadi telah pun ditentukan sejak azali lagik....hrummmm...cume kadang-kadang hati ini tertanya-tanya...penuh curiga...adoiyai....knape perlu ade dalam situai ini????keliru ngan diri sendiri....keliru dengan kehendak jiwa sendiri....benci betul kalau benda-benda macam jdik dalam hidup....dalam keadaan diri sendiri pon tak berape nak btul...dengan kehadiran 'dia' sebagai penyeri....namun perasaan hati harus didiamkan....kalau aku nyatakan pon ape je yang aku akan dapat????gelak???ditertawakan???kerana keikhlasan menyayangi 'dia'?????argggggghhhhhhhhhhh.... serabutnye~~~

4 comments:

Anonymous said...

saye paham~

Anonymous said...

pehal neh beb?

penaberkala said...

keliru yg mana satu?haha
bila jiwa kacau,ginilah jadinya

smp gak kat page ni

mashi mikage said...

anonymous: ape y anda pham??

iera: ko twu ape yang aku cube katekan....

nuar: trimas krane menyinggah...hehehehe..jiwa kacau tol aaa....hhehehehe