January 11, 2010

happy belated besday to my beloved papa.....

dah nak dekat berminggu yang lepas, baru la terasa nak update dalam blog...bengong tol...hahahahahahah...bukan ape....elok after celebrate besday papa mlm tu, terus sebok siap-siap packing barang 4 my holiday.....tu yang x sempat nak update blog tu....(alasan untuk kazen ku tersayang...the fame!!!!)hihihihi.......


papa yang sedang bahagi2 kek...


happy belated 61st birthday to my beloved papa....MAHADI B HJ. AHMAD!!!!!as usual, im incharge for the cakes and venue while abg ijai incharge of the money.....since dier x letak budget, so suke2 ati aku je booking tempat kat Damiral's Grill...tahun neh makan western sket ahh since tahun lepas dah celebrate kat restoran ayam kampung...b4 that kat Kuala Juru (so sick i cant join the party....)...and b4 that kat Teluk Tempoyak....so tahun neh tukar selera sket...hihihihihi.....bukan main lagik masing-masing buat order....yang si genit2 tu pon xnak kalah...makan nasik goreng ibunda...papa makan chicken mexicana with chesse sauce....abg ijai makan black pepper tenderloin.....mama makan spaghetti jek....yang lain ak x igt.....tp aku???makan 2 set hidangan....chicken cordon bleu n spaghetti bolognaise....gle tol perut aku time 2....hahahahahahhaha...lantak laaa, janji orang blanje, ape aku kisah????


birthday kiss from my mummy to my daddy


my whole family... (except me..... T_T)


si genit2 yang kaki melantak jugak~~


hasil perlantakkan aku.....


with love,

No comments: