January 21, 2009

apa yang saya,awak dan dia buat????

Kalau saya katakan pada awak
Saya sayang awak..Saya rindu awak
lebih dari saya sayang dia
lebih dari saya rindu dia
Apa yang awak buat?

Kalau saya katakan pada dia
Saya sayang dia...Saya rindu dia
kurang dari saya sayang awak
kurang dari saya rindu awak
Apa yang dia buat?

Tapi tak terjangkau fikiran saya
Untuk memikirkan apa yang akan kamu berduabuat
Jadi saya fikirkan begini

walaupun saya sayang awak....saya rindu awak
lebih dari saya sayang dia...saya rindu dia
namun hanya sebagai sahabat
tidak pernah dan tidak akan lebih dari itu

pilihan saya adalah untuk terus bersama dia
kerana saya jatuh cinta pada dia
Kerana cinta itu hanya untuk dia
Kerana cinta itu telah saya beri pada dia
Sejak lama dulu..

Walau betapa banyak sayang
dan berapa banyak rindu
atau berapa kurang sayang
dan berapa kurang rindu
takkan sama dengan cinta yang satu

No comments: