January 26, 2009

CUCI-CUCI SERVICES

semalam, aunty nana de wat kenduri kt sungai rokam...
aca-aca doa selamat la lbey kurang sbb niece dier dapat PMR 8A
(aku yang dapat xkecoh pon) hahaha....
so 1 family la turun ipoh...
dengan tangan yang masih terbeku serta beranduh....
ikut kan saje la mak bapak neh...kang xkan aku n tinggal kt umah sorg2 plak kn?huhuhuhuhuhu.....
chef2 y memasak lauk neh dorg import dari penang ngan kl
dari penang chef sham (mak aku la), dari kl plak chef ijai (sah2 la abg aku)
keje memasak bergilir-gilir mengikut kepakaran masing2...
dh abes masak pe lagik????
KAMI la yang jdik mangsa kne clean up sume tempat masak 2!!!!
ggrrrrrrrrrrrr......

ini la kami...menonggeng menjalankan aktiviti cuci-cuci

ibunda turut serta...hehehe

dan 2 orang kazen aku yang samdol....haish~~



aku memang la korang xnampak sebab keje tangkap gamba jek...
plus tangan aku plak masih berbalut dan bersimen
so memang x ahh aku nk wat keje cuci-cuci neh
HAHAHAHAHA......


ni je la stok2 akhir tangkap gmba b4 gi knduri....

penat memang la penat....
tapi seronok sangat sebab dapat keje ramai-ramai adik beradik....
ini lah dinamakan CUCI-CUCI SERVICES....
HAHAHAHAHA.....

No comments: