May 3, 2009

hari ini dan semalam.....

SEMALAM.....

  • Mama bawak aku pergi berubat cara kampung....dekat kuala ketil kowt name tempat 2....2 tempat papa ngan mama selalu pergi mengaji...so papa and mama kenal la ustaz yang mengubat aku tu....
  • For the 1st time in my life aku tengok pokok timun ngan mata kepala aku sendiri...unik jugak bentuk pokok timun 2....haish....

ini la pokok timun ye kawan-kawan....

ade 2 bijik timun je kat pokok 2...
  • mate aku luka sebab banyak sangat menangis (jangan tanye la knape menangis).So kawan2 jangan la menangis selalu sgt...Nanti mate 2 stress and then luke mcm aku....

luka peringkat permulaan....

HARI INI.....

  • Liat betul rase nak bangun tido sebab hujan tak berhenti dari semalam....So sangat besh ahh kalau tido....heheheheh..
  • Mate aku dah makin teruk...Makin merebak pulak luke berdarah di dalam 2....Dah macam mate si Maya Karin dalam PHSM pulak...

ades mate aku.....
  • Aku kena jadik babysitter anak-anak sedara aku...Nak ke mana pon payah...Semua menempek...hades~

2 comments:

Mohamad Nazmi Zaidi said...

kepala hotak kau. tu broken vessels tu. maknanya darah ko dah naik tahap tiang langit dah tu. welcome to the club! wahahah.

wei. lek lek. stress2 gak. tapi xkan sampai nak bebola mata meletop lak kan.

mashi mikage said...

2 ahh....agak ahh....cam nyesal jek stress smpai tahap gaban gitu...thanx 4 da advice...hihu...