April 9, 2009

dont try to turn me into a biatch back..

everybody out there.....here's my story....

sekarang aku raser sangat tertekan and takde mood nak buat ape pon....sume sebab sekor makhluk tuhan neh...kalau aku nak taruk name pon macam la ade orang kenal dier...so wise action, taruk name T (dah tau sendiri mau ingat). Nak dijadikkan cerite, aku kenal ngan T neh time cuti sem last year. Ok la...aku neh kat area rumah takde la ramai sangat kawan. Majoriti budak luar Penang. So dah orang nak berkawan, tak salah ahh kalau kiter nak tambah kawan. Tapi bile kawan cume nak berkawan dengan kiter atas dasar lain, parah ahh jugak kan???

Im not a hard-type girl for u to know me. But dont take my kindness for granted la.. Hey kamon la, sedar la diri ko tu sikit!!! Aku takde nak luak ape2 pun kalau aku kick you out of my life. Bile aku dah buat baik dengan ko (bukanla aku nak mengharapkan balasan), berpikir la sikit. Tuhan bagi akal fikiran untuk ko fikir, bukan untuk ko letak kat celah ketiak and then wat kepam kat situ.

Time cuti 2, ok memang fun lepak ngan ko. aku fikir ko ikhlas nak lepak dengan aku. sikit pun aku tak kisah ko mintak aku tolong ape pon. Sampai ko nak letak pompuan ko kat rumah aku pon aku takde hal.

"Ala beb,membe2....ape de hal...."

Ape je ko nak mintak tolong, aku tolong ko. Sikit pon aku xde mengomel or watsoeva. Ok fine, aku ngaku aku salah aku cakap aku bley cube tolong ko pasal masalah kewangan ko tu. Tapi paham ahh sikit, benda 2 sume aku cakap b4 aku patah tangan. Ko pikir aku ke yang tentukan future aku???Aku harap ko bley paham situasi aku, tapi 2 la, ko takde otak...pikir pasal diri ko jek. Dengan family aku lagik de masalah. Ko tu sape sangat kalau nak dibandingkan dengan orang lain dalam life aku. Takde pon tempat penting untuk ko sebenarnye...

Ko tau yang paling aku bengangkan dengan ko is time ko push aku suruh mintak semua hutang aku balik dekat membe2 aku. Eyh bro, 2 wa punye duit. Lu nak kecoh pahal??At least, wa ade perikemanusiaan sket bile dorg cakap dorg tak bley nak bayar lagik on spot sebab de masalah sikit. Wa bukan macam lu la kimek!!!Tau nak pakse2 orang jek.

One day, aku dapat msg dari ko...Aku takkan lupe beb ayat lu...

"Surat amaran tarik motor aku dah sampai...selagi tak kena tarik aku boleh sabar..."

Waahhh...bukan main ko ugut aku... Ape ko pikir ko anak datuk ke?Hek eleh bro...kerek sial lu!!!Kalau nak cakap aku neh jahat beb, bley je aku stop by rumah ko and then cakap;

"weyh....lu punye moto kena bakar pon, wa ape kisah beb!!Lu bukan ade share pon dalam life wa!!"

Aku dah lame try nak bersikap elok ngan semua orang. Ape orang cakap pasal aku, buat jahat kat aku ke, aku wat dunno jek. Aku malas nak amik twu. Tapi ko, bikin aku panas. BIG WARNING!!! DONT TRY TO TURN ME INTO A MEAN-HEARTLESS BIATCH BACK!!! Aku takut ko tak mampu nak handle je nanti. Tolong la sedar beb. Berkawan neh bukan atas dasar benda atau nak amik kesempatan. Lain kali kalau nak kawan, bawak2 la ikhlas sikit. No wonder la ko asek dok kat takuk 2 jek. Dasar makhluk tak kenang dek budi. Tau nak tangguk je keje. Bodoh piang!!

No comments: