April 24, 2009

life in the hospital...SUX u know!!!

29th March 2009......
Aku dah kena balik UTP since cuti mid-sem dh abes. Balik ahh ngan acap bunc. Otw nak balik ngan kelisa acap 2 dah le sipi2 nak berlanggar ngan trak polis kat atas highway. Tapi selamat ahh gak sampai UTP tanpa keluar sesen duit pon (acap sgt baik lah!!). So dah smpai UTP, mcm biase la...Bosan datang menjelma..bising2 kat #july06 pun bukan ramai sangat yang dah sampai UTP...Zik malam baru gerak balik...Anys plak de kat ipow....Nyet ntah ade ke x...so bising punye bising,finally dapat la sorang mangsa utk aku ajak ke mekdi...(perlu ke bgtwu sape??xyah kowt). So dah makan kenyang sume then aku pun balik la UTP ngan mmbe aku 2...dah smpai UTP aku pon naik bilik...Tetibe teringat pulak aku tertinggal dabel cisbeger aku kat dalam kereta....Otw nak turun tetibe...

DANG!!DUSH!!KEDEBAAAMMMM!!!!


aku telah ditakdirkan jatuh tangga....hades!!Sakit gak ahh time 2...Seb bek la de orang nampak...At least takde ahh tanggung sakit sendiri sorang2....Dah le tunggu ambulans sampai bukan main lame (abg ambulans 2 hensem dowh...name dier irwan~).So aku kne admit masuk dlm hospital batu gajah sehari then kena gi transfer ke hospital besar ipow.


terbaring kat hospital Ipoh

IV yang merimaskan

dah macam baby baru lahir plak aku pkai tag name

bosan xtwu nak buat ape kat hospital

Time dok hospital 2 bapak ahh bosannye...Makanan udoh le tak sedap, bosan pulak 2....Seb baik la ade rakan2 (tribute 2 nyet, zik, aq, blek, madi ngan hafiz) yang datang melawat plus bukan main sedara mara datang melawat.Ade dari penang, dari KL, ipoh xyah cakap ahh berape ramai.Dok kt Hospital Ipoh 4 hari then aku gi transfer ke Hospital Seberang Jaya.Until now,im still undergoing my physiotherapy session which is I hate so much!!


sempat lagik posing b4 n transfer pergi penang(thanx 2 mama 4 taking my picture)

1 comment:

Anonymous said...

citer agak2 sedeh.. tp ble aku tgk gmba gedebuk2 tuh x jadi nk sedeh...
hahahahahahaha!!